Taigi, Kęstutis kitą sezono planuoja startuoti nauju, dar labiau visų akis traukiančio bolidu - Subaru Impreza WRX STI Type RA Spec C. Tai grynakraujis japoniškas automobilis, Lietuvoje perkeltas vairas į "teisingą" pusę, kolkas viskas +- standartiška.
Kęstutis planuoja dėti interkulerį į priekį (front mount), apsukt kolektorių, dėti savo SX'o likusią turbiną (compturbo CT350), padidinti priekinių ratų išsukimą...
...prisitvirtinti ex-SX'o spoilerį...
...ir žinoma- homologuoti lankai, visa būtina saugumo įranga...
...salonas +- standartinis, jau įkomponuotas Nardi vairas...
...variklis liks subaru, tačiau kolkas mastoma, ką daryti toliau:
1# ar dėti Nissan'o RB25 greičių dėžę, keisti/gaminti kardaną, keisti galini tiltą į Nissan Skyline tiltą, gaminti pusašius, perdarinėti kėbulą, dėti KAAZ 2way blokuotą reduktorių..
2# palikti Subaru transmisiją, atjungti pusašius priekyje, dėti KAAZ 2way.. (trumpiau - mažiau modifikacijų...
Taippat diskutuojama, kokia turėtų būti drifter.lt spalvų schema kitais metais....
Apie visą projekto eigą informuosime ČIA.