Susisiekite su drifter.lt

Jei turite pasiūlymų, patarimų, pastebėjimų ar klausimų - rašykite mums team@drifter.lt

2008 m. balandžio 4 d., penktadienis

Pagaliau! Omega išriedėjo į lauką. Įkvėpti pavasarinio oro ir pajusti artėjantį sezoną. 
Sudėta įvairūs niekučiai kurių trūko. Liko vienintelė smulkmenėlė - variklis. Pradėta dalių paieška, nes šiam varikliui (C40se) nei standartinių, nei "sportinių" detalių Lietuvoje gauti neįmanoma.
Variklio komponentai išmatuoti, apžiūrėti ir kurių nepavyko rasti/pasigaminti Lietuvoje, užsakyti užsienyje...

2008 m. balandžio 3 d., ketvirtadienis

Atlikus kaikuriuos pasiruošimo darbus, išėmus senąjį variklį, pagaliau pradėjo aiškėti vaizdas, kuris sezono metu žavės žiūrovus ir gasdins varžovus...

Visiškai renovuota stabdžių sistema, amortizatoriai, spyruoklės pakeistos į sportines-žeminačias, iš dažyklos grįžo ir juodos spalvos kapotas, uždėtas galinis Kosei spoileris, uždėti nesenstantys Kosei RT-RACER ratlankiai..
Mašina nukrito ant pilvo, pirmas vaizdas, nuleidus ant žemės buvo super.

2008 m. balandžio 2 d., trečiadienis

Omegai pakliuvus  į dažymo cechą, buvo atlikta truptis išorės patobulinimų. Uždėti gražiau prie sportiško charakterio tinkantys "slenksčiai", buferio pažeminimas, galinio lango spoileriukas.
Artėjo rimtų darbų metas. Prieš akis dar daug darbų, o drifto sezonas artėjo...

2008 m. balandžio 1 d., antradienis





2007-ųjų žiema. Po ilgokų mąstymų ir dvejonių Timas nutarė likti ištikimas Opel markės automobiliams. Įsigyta Opel Omega B 3.0 V6 - angliškas variantas. Paskaičiavus ir pasižiūrinėjus kiek reikės atlikti pakeitimų norint perkelti vairą iš dešinės pusės, buvo įsigytas kitas automoblis. Dar viena Opel Omega B, eu variantas.

Keleto svaičių bėgyje prasidėjo darbai. Kadangi automobilis buvo planuojamas dažyti, jis buvo visas išskrostas, patikrinti visi mazgai, panaikintos piktosios rūdys.

Teko truputi pasukti galvas ir iš dviejų nevisai sveikų omegų sukurti vieną sveiką. Omega atiduota dažytojui, kad grįžtų radikaliai pasikeitus !