Susisiekite su drifter.lt
2009 m. gegužės 22 d., penktadienis
"Sleepio" vizitas Kaune
2009 m. gegužės 21 d., ketvirtadienis
Timo Omega ir Dariaus BMW pagaliau pasiruošę sezono kovoms
2009 m. gegužės 14 d., ketvirtadienis
Naujas sezonas - naujas dizainas !

Maža apklausa.
Lietuvos Driftingo Čempionato licence day artėja
Chris'as Forsberg'as laimėjo antrajį Formula Drift etapą
2009 m. gegužės 9 d., šeštadienis
Naktis "Atlanta Road'e"
Formula Drift (JAV) 2-as etapas, Road Atlanta trasoje
1 T. Foust 1 88.5
2 D. Yoshihara 9 88.1
3 D. McNamara 8 87.8
4 R. Miki 26 87.5
5 S. Hubinette 77 86.7
6 R. Millen 6 86.5
7 S. Verdier 12 85.8
8 V. Gittin 25 85.3
9 R. Tuerck 44 80
10 J. Pawlak 13 79.8
11 R. Nishida 31 79.4
12 C. Forsberg 64 79.4
13 T. McQuarrie 17 78.8
14 R. Petty 808 74.55
15 J. Maeng 51 73.9
16 M. Takatori 23 73.8
17 K. Gushi 5 72.4
18 D. VanDenBrink 19 69
19 K. Yamanaka 7 67.7
20 M. Essa 101 61.75
21 C. Kregorian 14 61
22 B. Wilkerson 28 59.9
23 M. Waldin 24 59
24 C. Canul 30 58
25 T. Aono 86 57.9
26 T. Brakohiapa 18 57.3
27 T. Suell 777 56.9
28 J. Jones 29 54.2
29 J. Wagner 412 52.2
30 C. Rydquist 46 52
31 P. Mordaunt 90 48.5
32 C. Wan 3 43.5

2009 m. gegužės 7 d., ketvirtadienis
Atostogos!
2009 m. balandžio 28 d., antradienis
Ekstremalūs testai. #1 - atsarginio rato - "tabletės" atsparumas
Taigi trumpa ataskaita apie ilgas savaites vykusį eksperimentą.
Manau ne kartą, pažvelgę į bagažinę ir atsarginio rato vietoje pamatę liaudiškai vadinamą „tabletę“, pagalvojote, kad reikėtų įsidėti normalų ratą, nes anas ir vizualiai nerimtai atrodo, ir skaičiai (max 80km/h) pasitikėjimo nesukelia. Neskubėkite daryti išvadų. Jūsų smalsumui numalšinti aukojosi drasus ir užsispyręs DRIFTER.LT kolektyvas. Negailint savo laiko, sveikatos ir pinigų, neretai rizikuojant saugumu atliko, ko gero visus sugalvotus bandymus, susijusius su klausimais kylančiais pažvelgus į „tabletės“ tipo atsarginį ratą.
- Vienas aktualesnių klausimų būtų: rato atsparumas smugiams per duobes. Bukit ramus, rata nuleidžia tačiau kordo nepramuša (bent jau mūsų dviem atvėjais), remontas greitas ir neskausmingas, tereikia plaktuko ir pompos. Tiesa jei padanga dar ir sumontavo, jums reikės nieko rimta, sakykim rexona dezodoranto ir žiebtuvėlio, bandėm padeda. O ir šiaip jei slėgis padangoje kaip priklauso, prakirst ja yra sunku.
- Bet jei visgi jūsų normalus ratas kiauras guli bagažinėje, ir prisimenant mamas, dievus ir judėjimo kriptys suvokiat, kad ir atsaginė „tabletė“ tuščia, nes pastaruosius penkis metus nieks netikrino joje slėgio, nepanikuokit: gyliai kvepuodami, lėtu rankos judėsiu pasigarsinkit radiją, jei rūkot prisidekit cigarėtę, kitu atvėju dantų krapštukas užims jūsų mintis, ir neviršidami 40km/h greičio, kaip patirtis rodo, nuvažiuoti galima apie 40km atstumą, tiesa, 10km buvo žvyrkelis. Prisipučiat ratą ir toliau dūzgiat jums priimtinu greičiu, nes pasirodo padangai tai vizualiai nepakenkė.
- Likusių dviejų bandymų nemeginkite pakartoti įprastinėm sąlygomis. Jiems buvo naudojamas specialiai paruoštas ir tam pritaikytas automobilis, neseniai (2004 metais) savo eiga atlaikęs negailestingą techninės apžiūros patikrą, šiemet pripažintas sportiškiausiu serviso žiemos automobiliu : VW JETTA (nikname: ferrrrarry). Pradėsiu nuo maksimalaus greičio. Ant padangos puikojasi užrašas 80km/h, mes pažeidėm gamintojo nustatytą didžiausio greičio apribojimą. Ir ka jus galvojate? Ties 100km/h padanga neprarado nei trupučio savo neegzistuojančių savybių. Kaip bebutų keista, net ir prie 120km/h greičio vienitelis kas pradėjo kelt nerimą buvo keleivis, spėkit kas jis. Ties nerealiu iš pirmo žvilgsnio 160km/h istorija kartojasi, tik keleivis grąsina islipt. Tačiau šią problemą išsprendė automobilio aerodinamika, neleisdama atidaryti durų aikčiot pradedančiam keliviui. Kulminacija: pasirodo maksimalus sportinės jettos, taipogi ir pasiektas su „tablete“ greitis buvo 185km/h. Pabrėžiu automobilio pakaba ir saugumo priemones buvo patobulinti.
- Na ir paskutinysis. Tai lyg ir ne bandymas, o tiesiog eksplotavimas. Naudojant padangą tikrai griežtu režimu, reiškiasi ratas pildavosi dūmais antra pavara, ir tai buvo pastoviai pasikartojantis veiksmas, ji atlaikė 750km, po kurių vargšė garbingai sprogo vienoje Kauno gatvių, ir sprogusi nuvažiavo dar 5km iki serviso.
Tinklaraščio archyvas
-
▼
2009
(142)
- ► 11/29 - 12/06 (1)
- ► 11/01 - 11/08 (1)
- ► 10/18 - 10/25 (2)
- ► 10/11 - 10/18 (4)
- ► 10/04 - 10/11 (1)
- ► 09/27 - 10/04 (4)
- ► 09/20 - 09/27 (4)
- ► 09/13 - 09/20 (5)
- ► 09/06 - 09/13 (6)
- ► 08/30 - 09/06 (4)
- ► 08/23 - 08/30 (6)
- ► 08/16 - 08/23 (1)
- ► 08/09 - 08/16 (4)
- ► 08/02 - 08/09 (4)
- ► 07/26 - 08/02 (3)
- ► 07/19 - 07/26 (5)
- ► 07/12 - 07/19 (4)
- ► 07/05 - 07/12 (5)
- ► 06/28 - 07/05 (14)
- ► 06/21 - 06/28 (1)
- ► 06/14 - 06/21 (8)
- ► 06/07 - 06/14 (4)
- ► 05/31 - 06/07 (6)
- ► 05/24 - 05/31 (1)
- ► 05/17 - 05/24 (2)
- ► 05/10 - 05/17 (4)
- ► 05/03 - 05/10 (3)
- ► 04/26 - 05/03 (1)
- ► 04/19 - 04/26 (3)
- ► 04/12 - 04/19 (11)
- ► 04/05 - 04/12 (3)
- ► 03/29 - 04/05 (1)
- ► 03/22 - 03/29 (2)
- ► 03/15 - 03/22 (3)
- ► 03/08 - 03/15 (6)
- ► 03/01 - 03/08 (2)
- ► 02/08 - 02/15 (2)
-
►
2008
(6)
- ► 04/06 - 04/13 (2)
- ► 03/30 - 04/06 (4)
-
►
2006
(2)
- ► 10/01 - 10/08 (1)
- ► 05/14 - 05/21 (1)