Susisiekite su drifter.lt

Jei turite pasiūlymų, patarimų, pastebėjimų ar klausimų - rašykite mums team@drifter.lt

2009 m. gegužės 22 d., penktadienis

"Sleepio" vizitas Kaune

Kagi, šiektiek apsidėliojus darbus ir nudirbus viską ką reikėjo, galima po truputi grįžti prie blog'o pildymo...

05.22 Pre-drift pasisėdėjimas Kaune

Kaip daugelis žino, prieš Licence Day, buvo pasisėdėjimas su organizatoriais ir teisėjais Kaune. Kai atvykom, liaudis buvo linksma ir smagiai diskutavo apie Lietuviškus- Japoniškus drifto ypatumus, taisykles, automobilius, jų skirtumus ir pan. Vėliau šovus spontaniškai minčiai, Sleepiui buvo pasiūlyta apsilankyti NSS (not so secret) garaže. Tiksliau tai drifter.lt garažas kuriame gimsta (kartais ir miršta) bolidai dalyvaujantys LDC ar tiesiog smagiai važinėjantys gatvėmis. Kadangi Sleepis nežinojo ką gali Timo specialiai bandymams paruoštas automobilis (WV Jetta), jis nutarė išbandyti šį modelį sėsdamas į keleivio vietą šalia Timo... Supratęs kur papuolė, prašė nelėkti, nes net ir daug mačiusiam EDC ir Team Orange nariui, tai buvo neįprastas ir ekstremalu. ;)
Sleepis šiektiek buvo nustebęs, tačiau žavėjosi kokį plotą ir kokias galimybes turi garažas.. Keletas foto iš šio "pasisvečiavimo".






2009 m. gegužės 21 d., ketvirtadienis

Timo Omega ir Dariaus BMW pagaliau pasiruošę sezono kovoms

Po ilgų vargų ir didelių rūpesčių, pagaliau abu automobiliai isgražinti lipdukais ir paruošti ateinančiam driftingo sezonui.

Prieš klijuojant naujus lipdukus, teko nuklijuoti ir nuvalyti viską, kas lipo po praėjusio sezono. Kadangi tokių dalyku kaip buferiai suremontuoti nepavyko, teko juos pakeisti naujais. Taippat galinis dangtis (bagažinė) pakeista ypač lengva iš stiklo pluošto.


Surinkus viską į vieną vietą, ir užklijavus naujus lipdukus su pagrindinio rėmėjo "Detalita" logo, gautas rezultatas atrodo taip:




Darius savo BMW taippat pagražino panašios stilistikos lipdukais su "BCE" logotipu:


2009 m. gegužės 14 d., ketvirtadienis

Naujas sezonas - naujas dizainas !

Artėjant LDC licenzijavimo dienai, artėja į pabaigą ir paruošiamieji darbai Timo omegai. Salonas tusčias, išmesta daug nereikalingų (o gal ir reikalingų) daiktų, iki minimumo supaprastinta elektos instaliacija automobilyje, atsisakyta elektrinių langų, elektra valdomų sėdynių, audio aparatūros...
Taippat artėjama prie finalo ir su automobilio išore. Jis ruošiamas dažymui, o ir rėmėjų bei dizaino schema aiškėja. Mažas "teaseris" :

Maža apklausa.

Kadangi pasidarė įdomu- kokio amžiaus lankytojai dažniausiai lankosi drifter.lt blog'e, nutarėme paleisti mažą apklausėlę.

Nepatingėkit ir "prabalsuokit".

Lietuvos Driftingo Čempionato licence day artėja

Liko mažiau nei dvi savaitės iki visų laukiamo renginio- LDC Licence Day. Šio renginio metu bus atrinkta  20 geriausių Lietuvos drifterių kurie pateks į PRO lygą. 

Preliminarus grafikas (gali nežymiai keistis renginio eigoje):
8:00 - atidaromi vartai, registracija ir tech.komisija (tech. komisija iki 12 val.) 
10:45 - 1-as dalyvių susirinkimas/instruktažas (briefingas) 
11:00 - treniruotės pradžia 
13:00 - treniruotės pabaiga 
13:05 - 2-as dalyviu susirinkimas/instruktažas (briefingas) 
13:30 - 1-a kvalifikacijos sesija 
15:30 - pertrauka 
16:30 - 3-ias dalyviu susirinkimas/instruktažas (briefingas) 
16:45 - 2-a kvalifikacijos sesija 
19:00 - rezultatų paskelbimas

Į pro lygą iškarto patenka 2008-ųjų sezono TOP 3:
#1 Timas Simniška
#2 Darius Balys
#3 Andrius Miciūnas

Taippat jie gauna ir atitinkamus #1 #2 #3 startinius numerius visam sezonui.


Maistas bei gėrimai vietoje, kaip ir visų treniruočių metu.

Informacija iš www.drifting.lt
Daugiau informacijos drifting.lt forume

Chris'as Forsberg'as laimėjo antrajį Formula Drift etapą

Finaliniame rounde Chris Forsberg susikove su Darren McNamara. Po dviejų važiavimų lyderis nepaaiškėjo, pakartojimo metu geriau sekėsi Chris Forsberg'ui. Jis ir tapo Formula Drift antrojo etapo nugalėtoju. Antrą vietą užėmė Darren McNamara, o trečiąją iškovojo Ryan Tuereck. 
Bendroje įskaitoje pirmauja Ryan'as kuris prieš dvie savaites laimėjo pirmąjį Formula Drift etapą.

Trumpas video apie antrojo Formula Drift etapo nugalėtoją Chris Forsberg.

Informacija ir video/foto iš Formula Drift blogo.

2009 m. gegužės 9 d., šeštadienis

Naktis "Atlanta Road'e"

Nusileidus saulei ir užslinkus tamsai virš trasos, komandos neskubėjo ilsėtis. Jų laukė paskutinė pasiruošimo ir paskutinių pataisymų naktis prieš antrąjį Formula Drift etapą. Naktinės akimirkos:





Formula Drift (JAV) 2-as etapas, Road Atlanta trasoje

Artėja antrasis Formula Drift etapajas JAV. Kvalifikacija ir treniruotės planuotos penktadieniui vyksta pilnu tempu. Bus atrinkti 32 dalyviai kurie šeštadienį kovos dėl etapo taurės ir įskaitinių taškų. "Road Atlanta" trasoje Formula Drift vyksta nuo 2004. Keletas nuotraukų iš renginio.

Po kvalifikacijos antrame Formula Drift rounde pirmauja Tanner Foust. 
Kvalifikacijos numeris / Vairuotojas / Automobilio # / Taškai surinkti per kvalifikaciją.

1 T. Foust 1 88.5
2 D. Yoshihara 9 88.1
3 D. McNamara 8 87.8
4 R. Miki 26 87.5
5 S. Hubinette 77 86.7
6 R. Millen 6 86.5
7 S. Verdier 12 85.8
8 V. Gittin 25 85.3
9 R. Tuerck 44 80
10 J. Pawlak 13 79.8
11 R. Nishida 31 79.4
12 C. Forsberg 64 79.4
13 T. McQuarrie 17 78.8
14 R. Petty 808 74.55
15 J. Maeng 51 73.9
16 M. Takatori 23 73.8
17 K. Gushi 5 72.4
18 D. VanDenBrink 19 69
19 K. Yamanaka 7 67.7
20 M. Essa 101 61.75
21 C. Kregorian 14 61
22 B. Wilkerson 28 59.9
23 M. Waldin 24 59
24 C. Canul 30 58
25 T. Aono 86 57.9
26 T. Brakohiapa 18 57.3
27 T. Suell 777 56.9
28 J. Jones 29 54.2
29 J. Wagner 412 52.2
30 C. Rydquist 46 52
31 P. Mordaunt 90 48.5

32 C. Wan 3 43.5












2009 m. gegužės 7 d., ketvirtadienis

Atostogos!

Kadangi atsirado proga truputi atsiplėšti nuo darbų ir išlėkti paatostogauti, blogas tikriausiai liks be naujienų iki pirmadienio.

Nuo pirmadienio vėl kibsim į darbą  ir parodysim kas nuveikta per pastarasias kelias savaites.

Giedrius

2009 m. balandžio 28 d., antradienis

Ekstremalūs testai. #1 - atsarginio rato - "tabletės" atsparumas

Taigi trumpa ataskaita apie ilgas savaites vykusį eksperimentą.

 

Manau ne kartą, pažvelgę į bagažinę ir atsarginio rato vietoje pamatę liaudiškai vadinamą „tabletę“, pagalvojote, kad reikėtų įsidėti normalų ratą, nes anas ir vizualiai nerimtai atrodo, ir skaičiai (max 80km/h) pasitikėjimo nesukelia. Neskubėkite daryti išvadų. Jūsų smalsumui numalšinti aukojosi drasus ir užsispyręs DRIFTER.LT kolektyvas. Negailint savo laiko, sveikatos ir pinigų, neretai rizikuojant saugumu atliko, ko gero visus sugalvotus bandymus, susijusius su klausimais kylančiais pažvelgus į „tabletės“ tipo atsarginį ratą.

  • Vienas aktualesnių klausimų būtų: rato atsparumas smugiams per duobes. Bukit ramus, rata nuleidžia tačiau kordo nepramuša (bent jau mūsų dviem atvėjais), remontas greitas ir neskausmingas, tereikia plaktuko ir pompos. Tiesa jei padanga dar ir sumontavo, jums reikės nieko rimta, sakykim rexona dezodoranto ir žiebtuvėlio, bandėm padeda. O ir šiaip jei slėgis padangoje kaip priklauso, prakirst ja yra sunku.
  • Bet jei visgi jūsų normalus ratas kiauras guli bagažinėje, ir prisimenant mamas, dievus ir judėjimo kriptys suvokiat, kad ir atsaginė „tabletė“ tuščia, nes pastaruosius penkis metus nieks netikrino joje slėgio, nepanikuokit: gyliai kvepuodami, lėtu rankos judėsiu pasigarsinkit radiją, jei rūkot prisidekit cigarėtę, kitu atvėju dantų krapštukas užims jūsų mintis, ir neviršidami 40km/h greičio, kaip patirtis rodo, nuvažiuoti galima apie 40km atstumą, tiesa, 10km buvo žvyrkelis. Prisipučiat ratą ir toliau dūzgiat jums priimtinu greičiu, nes pasirodo padangai tai vizualiai nepakenkė.
  • Likusių dviejų bandymų nemeginkite pakartoti įprastinėm sąlygomis. Jiems buvo naudojamas specialiai paruoštas ir tam pritaikytas automobilis, neseniai (2004 metais) savo eiga atlaikęs negailestingą techninės apžiūros patikrą, šiemet pripažintas sportiškiausiu serviso žiemos automobiliu : VW JETTA (nikname: ferrrrarry). Pradėsiu nuo maksimalaus greičio. Ant padangos puikojasi užrašas 80km/h, mes pažeidėm gamintojo nustatytą didžiausio greičio apribojimą. Ir ka jus galvojate? Ties 100km/h padanga neprarado nei trupučio savo neegzistuojančių savybių. Kaip bebutų keista, net ir prie 120km/h greičio vienitelis kas pradėjo kelt nerimą buvo keleivis, spėkit kas jis. Ties nerealiu iš pirmo žvilgsnio 160km/h istorija kartojasi, tik keleivis grąsina islipt. Tačiau šią problemą išsprendė automobilio aerodinamika, neleisdama atidaryti durų aikčiot pradedančiam keliviui. Kulminacija: pasirodo maksimalus sportinės jettos, taipogi ir pasiektas su „tablete“ greitis buvo 185km/h. Pabrėžiu automobilio pakaba ir saugumo priemones buvo patobulinti.
  • Na ir paskutinysis. Tai lyg ir ne bandymas, o tiesiog eksplotavimas. Naudojant padangą tikrai griežtu režimu, reiškiasi ratas pildavosi dūmais antra pavara, ir tai buvo pastoviai pasikartojantis veiksmas, ji atlaikė 750km, po kurių vargšė garbingai sprogo vienoje Kauno gatvių, ir sprogusi nuvažiavo dar 5km iki serviso.
Iliustracijos vėliau. Fotoaparatas su nuotraukomis išvyko į JAV :)

p.s. atsiprašome už klaidas jei jų rasite, įspūdžiai buvo registruojami praktiškai "gyvai" :)