Susisiekite su drifter.lt

Jei turite pasiūlymų, patarimų, pastebėjimų ar klausimų - rašykite mums team@drifter.lt

2009 m. kovo 6 d., penktadienis

Pirmoji "Driftingo konferencija"

Taigi taigi. Įvyko pirmoji Driftingo konferencija. Vyko viskas Kaune, drifto sostinėje, viešbučio "santaka" konferencijų salėje. Dalyvių susirinko tikrai nemažai. Dalyvavo netik seni vilkai, tačiau buvo nemažai ir naujokų bei fanų. Buvo pristatytos sezono naujovės, bei taisyklių pakeitimai. Pristatyti teisėjai, paskelbtos treniruočių bei etapų datos. Trumpas reziume:


2009 Driftingo sezonas:

 

Street lyga:

 

Dalyviu kieks neribotas

Nepatekę i Pro lyga vairuotojai

4 etapai (savaite prieš PRO etapus)

PRO teisėjai + PRO dalyvis

Dalyvio mokestis 150 Lt - viena kova (iš anksto į visas kovas - 500Lt)

Nugalėtojas patenka i PRO lygą sezonui

 

Pro lyga (Driftingo Čempionatas)

 

Licenzijavimo diena - TOP 20

Poriniai važiavimai - TOP 16

4 etapai

PRO teisėjai

Nėra dalyvio mokesčio

 

 

Pro dalyvis gali dalyvauti STREET lygoje

Jei STREET lygoje dalyvavęs PRO dalyvis finišuoja žemiau nei TOP 4 - praranda PRO licenziją (yra išimčių)

 

Pro licenzijos išduodamos:

 

Licenzijavimo dieną

STREET lygos etapo laimetojui

 

Pro licenzijos nutraukiamos:

 

Grubų taisyklių pažeidimą ar jų nepaisymą

Kitų dalyvių nepagarbą

Teisejų nepagarbą

Chuliganiską vairavimą / elgesį viešumoje

Driftingo, kaip šou / sporto šakos įvaizdžio gadinimą

 

Driftingo Čempionato teisėjai:

 

Andrius Kasinskas - Spade

Mantas Kuzmarskis - Monte

Tomas Gruzdys - Groozdas

Hiroki Furuse - Sleepy


Taisyklių pakeitimai:

 

Kvalifikacijų važiavimo vertinimo kriterijai:

 

Kampas (30%)

Trajektorija (30%)

Greitis (30%)

Įspudis (10%)

 

Poriniu važiavimų vertinimo kriterijai:

 

Atstumas

Kampas

Greitis

Įspudis

 

Teisėjų sprendimas neginčytinas

Geltonos ir raudonos kortelės (galioja ir ne renginių metu)

 

Reikalavimai automobiliams:

 

STREET - galiojanti TA

PRO - galiojanti TA arba atskiras teisejų leidimas

Automobiliai gali būti su vairu dešinėje arba kairėje pusėje (LHD ir RHD)

4 tasku diržai privalomi jei yra įrengti saugos lankai

Bent vienas garso slopinimo bakelis (PRO)

Gali dalyvauti automobiliai turintys sportinį pasą

Gali buti automobiliai perdaryti iš FWD/AWD į RWD

Kabrioletai tik su saugos lankais

Nuo 2010 m. privalomi saugos lankai PRO

 

Taisyklių PRIMINIMAI:

 

Priekines lempos, posūkiai, avarinis, stopai ir garso signalas - PRIVALOMI

Abi priekines sedynės

Rankinis stabdis - PRIVALOMAS

 

Reikalavimai dalyviams:

 

Asmeninis šalmas (PRO ir STREET)

Sportinė apranga (PRO)

 

Reikalavimai komandai:

 

Išsiskirianti komandinė apranga (PRO)

5 kg gesintuvas (PIT zonoje)

 

DALYVIS - PRO:

 

Uždara dalyvių zona

Dalyvis gauna 3 nemokamus leidimus į PRO zona

1 techninis automobilis

Galimybė įsigyti VIP bilietus

1 reklaminis lipduku komplektas

 

 

KALENDORIUS:

 

Drift days

License day

STREET lyga

PRO lyga - Driftingo Čempionatas

 

DD#1 - Balandžio 11d., Kėdainiai

DD#2 - Balandžio 25d., Kėdainiai

DD#3 - Gegužės 9d., Kėdainiai

DD#4 - Gegužės 23d., Kėdainiai (LICENSE DAY)

 

STREET lyga:

 

SL#1 - Gegužės 30d., Kėdainiai

SL#2 - Liepos 4-5 d., Kėdainiai

SL#3 - Rugpjūčio 1 d., Kėdainiai

SL#4 - Rugsėjo 5 d., Kėdainiai

 

PRO - Driftingo Čempionatas:

 

Kova 1 - Birželio 6d., URMAS Kaunas

Kova 2 - "Braliukų Mūšis" - Liepos 4d., Kėdainiai

Kova 3 - Rugpjūčio 8-9 d., Ryga

Kova 4- Rugsėjo 12d., (?) Lietuva


Visą konferencijos vaizdo įrašą galite rasti ČIA! (ačiū cartv.lt)

Diskusiją apie konferenciją ir artėjantį sezoną, galite rasti ČIA!

2009 m. kovo 2 d., pirmadienis

Skyline 34 RB26DETT jau greit!

Andrius "YoYo" savo žvėrį atidavė į dirbtuves kur jam bus atlikti "sueuropinimo" darbai. Vėliau jis keliaus į drifter.lt garažą kur bus išskrostas ir pakeistas variklis į RB26DETT bei atlikti kiti patobulinimo darbai... 
Variklis jau laukia, naujos "aftermarket'o" dalys jau pakeliui...

2009 m. vasario 12 d., ketvirtadienis

Naujas sezonas - nauji ratai

Artėjant naujam sezonui, reikia keisti ir batus. Tokiu pamastymų išvados nauji-seni lieti ratlankiai KESKIN 17x9" su miela akiai palange ;)
Omega iškart įgavo kovingumo bei piktumo :)


p.s. visada yra atsarginiai "išeiginiai" ratai ;) Opel OPC 19x7"

2009 m. vasario 9 d., pirmadienis

Kagi, artėja naujas sezonas su naujovėm ir pokyčiais, ateina pasikeitimai ir drifter.lt garaže. Šie metai turėtų būti įspūdingi netik dviem naujoviškom lygom, bet ir automobiliais kurie dalyvaus. Drifter.lt neatsilieka ir tobulina savo bolidus kovoms. 

Andrius "YoYo" įsigijo Nissan skyline 34, kolkas tokį vienitelį Lietuvoje. Automobilį planuojama nemenkai "pamodinti" kad galėtų kovoti su konkurentų bolidais. Planuojamas RB26DETT variklis, nepamirštant modifikuoti nei pačio variklio, nei periferijos.

Timas lieka ištikimas savo opeliui, tačiau jo širdelė bus pakeista į kitą, japoniškos kilmės su didesnėm galimybėm, didesniu potencialu bei garantuotai didesniu dūmų kiekiu per varžybas ;)
 
2jz-gte 

2008 m. balandžio 8 d., antradienis

Truputis vargo su laidais ir omega sučiaudėjus užsikūrė! kartu su nemenku debesiu juodų dūmų....
Kaip parodė vėliau išvažiavus į gatves pratestuoti automobilį, neviskas taip tobula kaip norėtusi. Stabdžiai užsikaprizino ir sustreikavo, starteris kažkokių mistinių jėgų pagalba nutarė suveikti kol šeimininkas prekinosi parduotuvėje ir mašina viena be žmonių bandė užlipti ant bordiūro, ko pasekoje lūžo naujas, tik uždėtas buferis, taigi žvėris gavo pirmas žymes ir pirmus "smaugliukus" ant buferio ;)

2008 m. balandžio 6 d., sekmadienis

Pagaliau, detalės yra, variklis surinktas, dežė yra, ruosiamasi kelti variklį į automobilį. Kadangi variklis truputi iš kitos mašinos, teko perdaryti tvirtinimus jau nekalbant apie artėjanti rebusą su kompiuteriu ir laidų instaliacija....
Priekinis stabilizatorius nebetiko, teko kažko ieškoti kad pritaikyti. Netyčia kieme stovėjo YoYo ardomas Nissan 300zx su "whiteline racing" priekiniu stabilizatorium.... o į omega jis tiko lyg ten buvęs :)

2008 m. balandžio 4 d., penktadienis

Pagaliau! Omega išriedėjo į lauką. Įkvėpti pavasarinio oro ir pajusti artėjantį sezoną. 
Sudėta įvairūs niekučiai kurių trūko. Liko vienintelė smulkmenėlė - variklis. Pradėta dalių paieška, nes šiam varikliui (C40se) nei standartinių, nei "sportinių" detalių Lietuvoje gauti neįmanoma.
Variklio komponentai išmatuoti, apžiūrėti ir kurių nepavyko rasti/pasigaminti Lietuvoje, užsakyti užsienyje...

2008 m. balandžio 3 d., ketvirtadienis

Atlikus kaikuriuos pasiruošimo darbus, išėmus senąjį variklį, pagaliau pradėjo aiškėti vaizdas, kuris sezono metu žavės žiūrovus ir gasdins varžovus...

Visiškai renovuota stabdžių sistema, amortizatoriai, spyruoklės pakeistos į sportines-žeminačias, iš dažyklos grįžo ir juodos spalvos kapotas, uždėtas galinis Kosei spoileris, uždėti nesenstantys Kosei RT-RACER ratlankiai..
Mašina nukrito ant pilvo, pirmas vaizdas, nuleidus ant žemės buvo super.

2008 m. balandžio 2 d., trečiadienis

Omegai pakliuvus  į dažymo cechą, buvo atlikta truptis išorės patobulinimų. Uždėti gražiau prie sportiško charakterio tinkantys "slenksčiai", buferio pažeminimas, galinio lango spoileriukas.
Artėjo rimtų darbų metas. Prieš akis dar daug darbų, o drifto sezonas artėjo...

2008 m. balandžio 1 d., antradienis





2007-ųjų žiema. Po ilgokų mąstymų ir dvejonių Timas nutarė likti ištikimas Opel markės automobiliams. Įsigyta Opel Omega B 3.0 V6 - angliškas variantas. Paskaičiavus ir pasižiūrinėjus kiek reikės atlikti pakeitimų norint perkelti vairą iš dešinės pusės, buvo įsigytas kitas automoblis. Dar viena Opel Omega B, eu variantas.

Keleto svaičių bėgyje prasidėjo darbai. Kadangi automobilis buvo planuojamas dažyti, jis buvo visas išskrostas, patikrinti visi mazgai, panaikintos piktosios rūdys.

Teko truputi pasukti galvas ir iš dviejų nevisai sveikų omegų sukurti vieną sveiką. Omega atiduota dažytojui, kad grįžtų radikaliai pasikeitus !