Susisiekite su drifter.lt

Jei turite pasiūlymų, patarimų, pastebėjimų ar klausimų - rašykite mums team@drifter.lt

2009 m. gegužės 7 d., ketvirtadienis

Atostogos!

Kadangi atsirado proga truputi atsiplėšti nuo darbų ir išlėkti paatostogauti, blogas tikriausiai liks be naujienų iki pirmadienio.

Nuo pirmadienio vėl kibsim į darbą  ir parodysim kas nuveikta per pastarasias kelias savaites.

Giedrius

2009 m. balandžio 28 d., antradienis

Ekstremalūs testai. #1 - atsarginio rato - "tabletės" atsparumas

Taigi trumpa ataskaita apie ilgas savaites vykusį eksperimentą.

 

Manau ne kartą, pažvelgę į bagažinę ir atsarginio rato vietoje pamatę liaudiškai vadinamą „tabletę“, pagalvojote, kad reikėtų įsidėti normalų ratą, nes anas ir vizualiai nerimtai atrodo, ir skaičiai (max 80km/h) pasitikėjimo nesukelia. Neskubėkite daryti išvadų. Jūsų smalsumui numalšinti aukojosi drasus ir užsispyręs DRIFTER.LT kolektyvas. Negailint savo laiko, sveikatos ir pinigų, neretai rizikuojant saugumu atliko, ko gero visus sugalvotus bandymus, susijusius su klausimais kylančiais pažvelgus į „tabletės“ tipo atsarginį ratą.

  • Vienas aktualesnių klausimų būtų: rato atsparumas smugiams per duobes. Bukit ramus, rata nuleidžia tačiau kordo nepramuša (bent jau mūsų dviem atvėjais), remontas greitas ir neskausmingas, tereikia plaktuko ir pompos. Tiesa jei padanga dar ir sumontavo, jums reikės nieko rimta, sakykim rexona dezodoranto ir žiebtuvėlio, bandėm padeda. O ir šiaip jei slėgis padangoje kaip priklauso, prakirst ja yra sunku.
  • Bet jei visgi jūsų normalus ratas kiauras guli bagažinėje, ir prisimenant mamas, dievus ir judėjimo kriptys suvokiat, kad ir atsaginė „tabletė“ tuščia, nes pastaruosius penkis metus nieks netikrino joje slėgio, nepanikuokit: gyliai kvepuodami, lėtu rankos judėsiu pasigarsinkit radiją, jei rūkot prisidekit cigarėtę, kitu atvėju dantų krapštukas užims jūsų mintis, ir neviršidami 40km/h greičio, kaip patirtis rodo, nuvažiuoti galima apie 40km atstumą, tiesa, 10km buvo žvyrkelis. Prisipučiat ratą ir toliau dūzgiat jums priimtinu greičiu, nes pasirodo padangai tai vizualiai nepakenkė.
  • Likusių dviejų bandymų nemeginkite pakartoti įprastinėm sąlygomis. Jiems buvo naudojamas specialiai paruoštas ir tam pritaikytas automobilis, neseniai (2004 metais) savo eiga atlaikęs negailestingą techninės apžiūros patikrą, šiemet pripažintas sportiškiausiu serviso žiemos automobiliu : VW JETTA (nikname: ferrrrarry). Pradėsiu nuo maksimalaus greičio. Ant padangos puikojasi užrašas 80km/h, mes pažeidėm gamintojo nustatytą didžiausio greičio apribojimą. Ir ka jus galvojate? Ties 100km/h padanga neprarado nei trupučio savo neegzistuojančių savybių. Kaip bebutų keista, net ir prie 120km/h greičio vienitelis kas pradėjo kelt nerimą buvo keleivis, spėkit kas jis. Ties nerealiu iš pirmo žvilgsnio 160km/h istorija kartojasi, tik keleivis grąsina islipt. Tačiau šią problemą išsprendė automobilio aerodinamika, neleisdama atidaryti durų aikčiot pradedančiam keliviui. Kulminacija: pasirodo maksimalus sportinės jettos, taipogi ir pasiektas su „tablete“ greitis buvo 185km/h. Pabrėžiu automobilio pakaba ir saugumo priemones buvo patobulinti.
  • Na ir paskutinysis. Tai lyg ir ne bandymas, o tiesiog eksplotavimas. Naudojant padangą tikrai griežtu režimu, reiškiasi ratas pildavosi dūmais antra pavara, ir tai buvo pastoviai pasikartojantis veiksmas, ji atlaikė 750km, po kurių vargšė garbingai sprogo vienoje Kauno gatvių, ir sprogusi nuvažiavo dar 5km iki serviso.
Iliustracijos vėliau. Fotoaparatas su nuotraukomis išvyko į JAV :)

p.s. atsiprašome už klaidas jei jų rasite, įspūdžiai buvo registruojami praktiškai "gyvai" :)

2009 m. balandžio 24 d., penktadienis

Drifter.lt - SpeedHunter'iuose !!

Sveiki, mėgėjiskas bandymas- el. laiškas į SpeedHunter kontora, neliko be atsako ;) Kas labiausiai džiugina jie nepatingėjo įmesti truputuką info ir keletą foto iš drifter.lt gyvenimo į savo saitą. 

aciu bastunui ( http://www.4x4foto.com/drift/main.php ), Giedriui ( www.matulaitis.lt ), ir LDC ( http://www.drifting.lt/index.php?id=5 ) foto uz "pasiskolintas" foto. Nepykit labai, kita kart atsiklausiu ;)

Drifter.lt ///M ???

gauta keletas ypač slaptų kadrų iš drifter.lt garažo glūdūmų... 
įvertinkit patys ;)



2009 m. balandžio 21 d., antradienis

PRODRIFT round 1

Balandžio 11, Donnington Park, UK.

Airis Dean Kearnis mėgaujasi šlove po pirmojo sezono raundo 2009-ųjų Prodrift Super Series, Donnington Parke JK. 21-ienerių lenktyninkas, vairuojantis Maxxis Tyres Nissan Onevia nugalėjo visus oponentus ir iškovojo antrąją pergalę savo karjeroje tarp drifto meistrų iš Anglijos ir Airijos.

Išsamesnis pasakojimas vėliau..

Keletas nuotraukų iš renginio:







Video iš renginio:


Prodrift Podcast Ep0109 - Donnington from Prodrift on Vimeo.

2009 m. balandžio 16 d., ketvirtadienis

Drift challenge '09

Balandio 11-ą dieną Prancūzijoje "Circuit de Clastre" įvyko pirmasis Drift Challenge '09 etapas. Tai prancūzų drifto lyga kurioje kviečiami dalyvauti ir kitų šalių sportininkai. Šiais metais planuojami 6 etapai visoje Prancūzijoje.
Pirmajį etapą laimėjo Europoje gerai žinomas Paul Vlasblom "DRIFTKING.NL" vairuojantis BMW M3.
Antrasis etapas gegužės 24d. "Circuit de Bourbonnais" trasoje.



Mažas video, kas ten vyko:


DRIFT CHALLENGE Round 1 from Clashproduction on Vimeo.

EDC artėja..

Artėja pirmasis "Need For Speed EDC" čempionato etapas. Balandžio 25 dieną jame numatoma ne tik driftingas, tačiau ir parodomieji drag'o važiavimai, drift taxi, "superbike" parodomoji programa, prekybinis miestelis taippat "Time-attack" bei kiti renginiai.


Mažas "teaser'is" ko galima tikėtis iš "Need For Speed EDC" '09


DRIFT SILVERSTONE 2008 HD from Clashproduction on Vimeo.

Aktyvus darbas platinant galines arkas...

Vakar, net po vidurnakčio, garaže virė darbas, pastebėta broblema- ratai vistiek netelpa po arkomis ir stipriai gadina padangas... Imtasi visų neatidėliotinų priemonių gelbėti ratus nuo siaurų arkų. Keletas foto, kad suprastumete, koks tai preciziškas ir atidumo reikalaujantis darbas ;)

  

Vakare išvažiavus pasibandyti truputį paplatintų arkų, jos buvo per siauros, o ir omegos variklis užsispyrė ir nutarė dirbti tik 4-5 cilindrais.... Po trupučio pavažinėjimo viskas atsistatė- dirba visi cilindrai.

Joshua Herron video iš Formula Drift Long Beach


Formula D Long Beach 2009 from Joshua Herron on Vimeo.

1000+ lankytojų per 5 dienas!




Sveiki visi, noriu padėkoti visiem kas lankosi, kas skaito ir domisi. Pamatęs tokia nuostabią statistika, jaučiu pareigą dar labiau stengtis ir pateikti dar daugiau informacijos bei foto/video medžiagos netik iš drifter.lt garažo tačiau ir apie tai kas vyksta "drifto pasaulyje". Statistika pradėjau stebėti prieš 5 dienas ir kasdien šį blogą aplanko apie 200-300 lankytojų.
Ačiū Jums. Be Jūsų - skaitytojų nebūtų ir blog'o. Tikiuosi šis projektėlis populiarės ir išaugs netik į įdomų blog'ą, tačiau ir į įdomų, bei naudingą drifto tematikos puslapį.


drifter.lt komanda.